در دنیای دیجیتال، هر کاربر برای استفاده از هر خدمتی باید ابتدا وارد یک اپاستور یا شبکه اجتماعی شده و موضوع مورد نظر خود را جستجو کند. نتیجهی جستجو، مجموعه ای از نشانههاست که در قالب آیکون یا تصویر پروفایل، برای جذب نگاه با هم رقابتی سرنوشتساز میکنند. برندهی این رقابت کسب و کاری است که لوگوی آن(آیکون/تصویر پروفایل) کاربر را قانع کند، تا بر روی آن کلیک نماید. خلقِ درست و کارآمد این درگاه حیاتی، تخصص یک طراح گرافیک حرفهای است.
این فراخوان میکوشد لوگوهایی که اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، برای اپلیکیشنها یا تصویرِ پروفایل کسبوکارها در شبکههای اجتماعی طراحی کردهاند را گردهم آورده، در قالب نمایشگاهی در خانههنرمندانایران و نیز وبسایت و صفحه اینستاگرام انجمن، معرفی نماید.
مهلت ارسال آثار:
تا 31 فروردین
زمان نمایشگاه: هفته گرافیک
محل نمایش:
خانه هنرمندان ایران
وب سایت و صفحه اینستاگرامِ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
برای دریافت فایل فراخوان این قسمت را کلیک کنید.