نحوه پرداخت حق بیمه:
خواهشمند است مبالغ حق بیمه هر فرد را بصورت مجزا به شماره حساب جاری ۲۹۶۸۱۰۰۱۰۰۷۰۳۲۹۲ – بانک پاسارگاد – شعبه باغ صبا- کد شعبه ۲۹۶ بنام انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و یا شماره کارت انجمن 5022291307552370 – بانک پاسارگاد و به نام انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران - بابت بیمه تکمیلی واریز فرمائید. (ارائه اصل فیش بانکی برای هر فرد به دبیرخانه الزامی است).
– مبلغ حق بیمه سالیانه برای گروه سنی ۰ تا ۶۰ سال معادل 22/924/000 ریال می باشد.
– مبلغ حق بیمه سالیانه برای گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال معادل 34/136/000 ریال می باشد.
– مبلغ حق بیمه سالیانه برای گروه سنی ۷۰ تا 80 سال معادل 44/848/000 ریال می باشد.
– مبلغ حق بیمه سالیانه برای گروه سنی 80 سال به بالا معادل 67/272/000 ریال می باشد.
****در صورتی که تعداد اعضا جهت ثبت نام گروهی در اس او اس به حد نصاب نرسید، مبالغ به حساب بازگردانده خواهد شد.****
– برای دریافت از اطلاعات جدول بیمه تکمیلی این قسمت را کلیک کنید.
– برای دریافت فرم ثبت نام بیمه تکمیلی این قسمت را کلیک کنید.
– برای دریافت فرم نظرسنجی این قسمت را کلیک کنید.
– برای دانلود فایل نحوه دریافت خسارت بیمارستانی این قسمت را کلیک کنید
نحوه دریافت خسارت بیمارستانی:
* بیمه 1401-1400 با 50 درصد افزایش تعهدات نسب به سال قبل میباشد.
* در صورت دارا بودن بیمه پایه ، رونوشت از صفحه اول جهت پرداخت هزینه درمان الزامی است.
* جهت دریافت هزینه های پزشکی درج شماره شبا هنگام ثبت نام ضروری می باشد.
* بیمه شدگان حداکثر تا 3 ماه فرصت دارند تا مدارک مربوط هزینه ها را تحویل مراجع ذیربط دهند.
* منظور از بیمه شدگان، کلیه اعضای انجمن اعم از مذکر و مونث، کارکنان، کارکنان دفاتر وابسته به انجمن به همراه کلیه افراد تحت تکفل و غیر تحت تکفل (پدر، مادر و همسر و فرزند اعضا اناث) ایشان است.
* فرزندان ذکور تا سن بیست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل، تا زمانی که به تحصیل مشغول هستند و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج تحت پوشش می باشند.
** فرزندان معلول ذهنی و جسمی (با ارائه گواهی پزشک متخصص) تحت پوشش می باشند.
*جهت تحویل هزینه های پزشکی انجام شده از ابتدای قرارداد (11/1/ 1400) می توانید :
در تهران به آدرس های :
واحد مشاوره صابری: ستارخان – باقرخان – پلاک 92 – طبقه سوم – واحد 9 ( همه روزه- خانم رجب زاده)
تلفن:۰۲۱۶۶۹۰۹۶۶۶ و شماره واتساپ: ۰۹۳۷۱۳۰۱۱۱۳
در شهرستانها: به شعب پرداخت خسارت sos مراجعه نمایید.( آدرس و شماره تماس مراکز درسایت اس او اس)
مدارک لازم جهت بررسی و پرداخت اقدامات درمانی:
****موکداً تاکید می گردد، از مراکزطرف قرارداد sos معرفی شده در سایت iranassistance.com استفاده نمایید. در صورت عدم استفاده از مراکز طرف قرارداد پرداخت هزینه طبق تعرفه بیمه ای و با کسر فرانشیز خواهد بود.****
_هزینههای پاراکلینیکی و خدمات آزمایشگاهی:
1- اصل فاکتور پرداختی با مهر مرکز مربوط
2- کپی گزارش اقدام انجام شده
3- اصل دستور پزشک جهت اقدام انجام شده با مهر پزشک مندرج در دفترچه بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی
* بابت هزینه فیزیوتراپی: جدول زمان بندی با امضا بیمه شده و مرکز فیزیوتراپی و دستور پزشک متخصص ارتوپد و یا مغز و اعصاب و یا توانبخشی در دفترچه بیمار.
** بابت هزینه فیزیوتراپی بیش از 10 جلسه، ارائه کپی گزارش MRI یا سی تی اسکن یا رادیولوژی از محل انجام فیزیوتراپی الزامی است.
چنانچه هزینه آزاد باشد، دستور پزشک حتما باید در برگ اول دفترچه ثبت شده باشد، ولی در مورد هزینههایی که از سهم بیمه گر اول استفاده شده است، برگ دوم یا سوم دفترچه حاوی دستور پزشک الصاق شود.
_هزینه های گچ گیری و آتل گیری
1) کلیشه رادیولوژی از عضو آسیب دیده
2) گواهی پزشک معالج مبنی بر محل گچ گیری یا اقدام انجام شده و مبلغ پرداختی گچ گیری با مهر پزشک معالج درج در دفترچه بیمه
3) نسخه وسایل گچ گیری مندرج در دفترچه تامین اجتماعی با مهر پزشک و داروخانه
_اعمال جراحی مجاز سرپایی
*گواهی پزشک معالج مبنی بر علت حادثه، محل آسیب، اقدام انجام شده، تعداد بخیه ها، تعداد لایه های دوخته شده
**عمق و طول محل بخیه و ممهور به مهر پزشک معالج در دفترچه بیمه، مبلغ پرداختی با مهر پزشک معالج مندرج در دفترچه بیمار
*در صورت برداشتن لیپوم و بیوپسی و تخلیه کیست، گزارش پاتولوژی ضمیمه گردد.
*در خصوص هزینه ختنه، اصل رسید هزینه درج در دفترچه بیمه به همراه کپی صفحه اول شناسنامه
*در خصوص لیزر درمانی، تصویر گزارش جلسات لیزر درمانی و اصل دستور پزشک ضمیمه شود.
توضیحات1) : هزینه لیزر درمانی صرفا جهت اقدام درمانی قابل بررسی و جنبه زیبایی در تعهد نمی باشد.
توضیحات2) : آزمایشات چک آپ در تعهد نمی باشد.
هزینه های بیمارستانی: اعم از جراحی عمومی و بستری عمومی، جراحی های بزرگ و زایمان
*موکداً تاکید می گردد از مراکز طرف قرارداد sosبا دریافت معرفی نامه بستری صورت گیرد، در غیر این صورت مدارک لازم جهت دریافت هزینه عبارت است از:
1- اصل یا کپی دستور پزشک مبنی بر بستری
2- اصل کلیه مدارک بیمارستان (شرح حال و صورتحساب)
3- کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمار ( جهت زایمان )
4- جهت کورتاژ تصویر کپی گزارش آخرین سونوگرافی انجام شده قبل از عمل ضروری می باشد.
توضیحات1 : به منظور استفاده از سهم بیمه گر اول
ابتدا از کلیه مدارک بیمارستانی کپی تهیه گردد و سپس با اصل مدارک به تامین اجتماعی یا خدمات درمانی بابت سهم بیمه گر اول مراجعه نموده و پس از آن کپی مدارک و رسید دریافت بیمه گر اول (تامین اجتماعی-خدمات درمانی) تحویل دفتر بیمه گردد.
توضیحات2 : جهت عمل جراحی انحراف بینی و ملیه عمل هایی که شائبه زیبایی دارند، قبل از عمل به شرکت بیمه، همراه با مدارک ذکر شده مراجعه نمایند.
*گواهی پزشک معالج جهت اقدام جراحی و علت بستری
*کلیشه رادیولوژی از بینی قبل از عمل یا سی تی اسکن صورت و بینی
*تصویر صفحه اول دفترچه بیمه شده اصلی و بیمار
*مراجعه حضوری بیمار به شعبه الزامی می باشد.
توضیحات3 : اعمال جراحی زیبایی، کاهش سایز، جراحی فک، بیماری سایکوز و جنون در تعهد نمی باشد.
دریافت معرفی نامه از بیمه SOS :
*گواهی پزشک معالج با ذکر علت بستری
*کپی صفحه اول دفترچه تامین اجتماعی بیمه شده اصلی و بیمار
*کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمار (جهت عمل سزارین و زایمان (
*تصویر گزارش آخرین سونوگرافی از رحم ( جهت عمل کورتاژ (
تحت *نوزاد متولد شده تا 1 ماه می تواند بدون ثبت نام جهت هزینه های بستری از محل تعهدات بستری مادر پوشش قرار گیرد.
جهت دریافت معرفی نامه از طریق تلگرام به شماره 09371301113 یا نمابر 11-66594310 و در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 88648400 واحد شبانه روزی (SOS ) اعلام نمایید تا بلافاصله به مراکز درمانی ارسال گردد.
**استفاده از کارت S.O.S**
کارت شناسایی بیمه شدگان در مراکز بیمارستانی، درمانی و سرپایی طرف قرارداد با بیمه sos معتبر
می باشد. دارندگان این کارت می توانند با در دست داشتن آن در طول شبانه روز در مراکز درمانی
پذیرش شوند.
مراجع درمانی طرف قرارداد :
جهت کسب اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه sos با مراجعه به سایت
s.o.sمی توانید مراکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
**نکات مهم :
*جهت استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد، دفترچه بیمه ای، کارت sos و کارت ملی به همراه
داشته باشید.
* تاکید میگردد از مراکز طرف قرارداد با sos استفاده نمایید، در صورت عدم استفاده از مراکز
طرف قرارداد، پرداخت هزینه ها با تعرفه بیمه ای و پس از کسر فرانشیز خواهد بود.
* پورتال SOS :
هر یک از بیمه شدگان می توانند روند دریافت و پرداخت هزینه خود را در پورتال SOS در سایت www.iranassistane.com مشاهده فرمایید.