اولین قدم ها برای ایجاد تحول ساختاری در یک کسب و کار با سابقه بسیار مهم و حساس است. همیشه باز طراحی یک برند از طراحی ایجاد آن سخت تر است. در طراحی لوگو دو مفهموم بسیار چالش برانگیز است که تجربه طراحی یک برند را تحت تاثیر قرار میدهد؛ اول المان هایی که باید در لوگو دیده شوند ودوم مفاهیمی که میتوان از لوگو برداشت کرد. با نگاهی به برندهای معروف لباس این نکته خود نمایی میکند که مونوگرام و نشان تصویری در این صنعت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. تصمیم بر این شد تا به سراغ نشان تصویری برویم. نام برند بهترین ایده را برای طراحی لوگو به ما داد؛ “رایکا، پسر محبوب”. ایده کلی از نقاشی های ایرانی الهام گرفته شد و ترکیبی از تاج به همراه شمسه که میتوانست نمادی از مشهد باشد و با کمی تغییرات در ساختار به یک محافظت کننده عالی برای پسر محبوب ایرانی بدل شد. برای طراحی هویت بصری نیز با بازدیدی که از کارخانه مجموعه داشتیم که ایده استفاده از نقشه های بافت به ذهمان رسید. در کنار ایجاد المان های بصری از رنگ های مردانه، یعنی ترکیب رنگ سورمه ای و طلایی استفاده کردیم. این پروژه شامل طراحی لوگو، طراحی هویت بصری، طراحی وب سایت و در نهایت طراحی کاتالوک بود.»