ما در دیزاین لیبلهای محصولات بهداشت، مراقبت و زیبایی رندل تلاش کردیم تا زندگی ساده در جهانی برابر را به تصویر بکشیم! . رندل یک برند تولید کننده انواع محصولات بهداشت، مراقبت و زیبایی است که محصولاتی مانند انواع ژل شستو شوی صورت، محلول پاککنندهی آرایش، فوم اصلاح و .. را تولید میکند. سفارش دهنده از ما دیزاینی را میخواست که منحصر به فرد و متمایز با آنچه که در بازار است باشد و این سر آغاز چالش اصلی این پروژه بود. . مهمترین نکته برای مصرفکنندهی محصولاتی که با سلامت، بهداشت و زیبایی در ارتباط هستند، اطمینان از کیفیت و صداقت برند است. در حالی که یافتههای ما به ما نشان میداد که "به دست آوردن یک حس ناب از جنس آرامش و رضایتمندی شخصی" خواستهای است که در اعماق ذهن مصرفکننده این نوع محصولات وجود دارد و آنها را به سمت انتخاب و خرید این نوع از کالاها هدایت میکند. . تمام ما این روزها با معضلی به نام "پاندمی کوید ۱۹ " دست و پنجه نرم میکنیم که مانند هر مشکل دیگری میتواند تاثیرات مثبتی را نیز با خود به همراه داشته باشد. ما سعی کردیم تا به عنوان یک استودیوی دیزاین با نگاهی دقیق و حساس به شناخت تاثیرات مثبت این پاندمی در ضمیر ناخودآگاه مخاطب بپردازیم تا از این طریق راهحل اصلی دیزاین محصولات رندل را بهدست بیآوریم. . دیزاین لیبلهای محصولات رندل، مفهوم زندگی ساده در جهانی برابر را با خود به همراه میآورند. ما در دیزاین لیبلهای محصولات بهداشت، مراقبت و زیبایی رندل تلاش کردیم تا زندگی ساده در جهانی برابر را به تصویر بکشیم. جهانی که در آن همهی انسانها فارغ از رنگپوست، نژاد، زیبایی و زشتی چهره با هم برابرند. قرار دادن چهرهای ساده با استفاده از چند لکه رنگ (مینیمال) بر روی کار و در امتداد آن حرکت نرم و آرام چهره به سمت پشت لیبل، و ایجاد تنوع زیاد در استفاده از رنگها برای بسط و گسترش دیزاین باعث درخشش محصول در قفسه و دزدیدن نگاه مخاطب در کوتاهترین زمان ممکن میشود. و در نهایت به واسطهی برداشتن، چرخاندن و لمس محصول ایدهی اصلی یعنی امید بهزندگی و ادامهدار بودن آن در فضایی شاد و آرام نمایان میشود و این همان چیزی است که به خوبی مخاطب را به سمت تصمیمگیری برای انتخاب و خرید این محصول هدایت میکند. در نهایت ما امیدواریم با موفقیت این محصولات در بازار و ورود آنها به خانه و زندگی روزمرهی مصرفکنندگان، توانسته باشیم نشاط و امید به ادامهی زندگی را در جامعه افزایش دهیم و به نقش و مسئولیت خودمان به عنوان یک استودیوی دیزاین در قبال "تغییر نگرش جامعه و دستیابی به جهانی بهتر" به خوبی و درستی عمل کرده باشیم.