طراحی کاتالوگ گزارش عملکرد سالانه شرکت ایرانول – انسجام دادهها، روایت برند در طراحی این کاتالوگ برای گزارش عملکرد سالانه شرکت ایرانول، هدف اصلی من ایجاد تعادلی بین شفافیت اطلاعات، خوانایی بصری و هویت سازمانی برند بود. با بهرهگیری از گرافیکهای منظم، نمودارهای گویا و استفاده از رنگها و فونتهای رسمی برند، سعی کردم اطلاعات مالی، اجرایی و استراتژیک ایرانول را در قالبی حرفهای و در عین حال چشمنواز ارائه کنم. ساختار صفحات بهگونهای چیده شده که مخاطب بهراحتی بتواند سیر پیشرفت، دستاوردها و اهداف آینده را دنبال کند. این پروژه ترکیبی بود از تحلیل داده، دیزاین ساختاریافته و توجه به جزئیاتی که هویت برند را در هر صفحه نمایان میسازد.