" گشاد شدن لباسها و کم شدن اعداد ترازو احساس رضایت و شادابی خاصی را برای بیشتر کسانی که برای کاهش وزن در یک رژیم غذایی هستند بوجود میآورد." افرادی که برای دستیابی به وزن و اندام ایدهآل از رژیمهای غذایی استفاده میکنند، باید ارادهای قوی داشته و در برابر بیشتر غذاها و خوراکیهای خوشمزه مقاومت کنند. مسیر اصلی دیزاین با توجه به بینش مصرف کننده (Consumer insight) و تلفیق آن با شعار برند (مانند یک رویا) بوجود آمد و به سادهترین شکا رویای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایدهآل را با مصرف کمتر چربی به بیننده نشان میداد.