" زمانی که به انبوه محصولات موجود در قفسه فروشگاه نگاه میکنید، ناگهان یکی از آنها با صدای بلندی شما را صدا میکند" لیبل بستهبندی عمدهی روغنهای خوراکیای که در فروشگاههای داخل کشور ایران وجود دارند، با استفاده از تصویر انواع عذا و محوریت قرار دادن آن طراحی و به اجرا در آمدهاند. بنابراین ما سعی کردیم تا شیوهی متفاتی را برای دیزاین لیبل به کار ببریم تا بتوانیم تمایزی را بوجود بیاوریم که محصول را از دیگر رقبا متمایز کند. برای این کار از بافت رومیزیهای آشپزخانه استفاده کردیم و از تصویر به صورت کوچم بر روی لیبل استفاده کردیم و تمرکز دیزاین را بر روی نشانهی برند قرار دادیم.