" ما با حجم گستردهای از تصاویر و نوشتار در بستهبندیّهای انواع روغن روبهرو بودیم.بنابراین از قدرت بصری اعداد برای خلق یک بستهبندی منحصر به فرد استفاده کردیم" محصولات صنعتی به طور مستقیم با مصرف کننده در ارتباط نیستند و توسط ارائه دهنده سرویس تبلیغات و یا آگاهی قبلی مصرف کننده از کیفیت آنها انتخاب میشوند. بنابراین ظاهر بستهبندی آنها باید بتواند اعتماد و اطمینان خریدار را جذب کند. برای انجام دادن این کار در ابتدا باید خودش را به خریدار نشان دهد. ما با مطالعه دیگر محصولات موجود در بازار به این نتیجه رسیدیم که استفاده از تصاویر نمیتواند منجر به دیدهشدن این محصولات در قفسه فروشگاه شود. بنابراین سعی کردیم تا با بهکارگیری اعداد به عنوان یک المان تصویری قدرتمند بر روی بستهبندی، نگاه و توجه مخاطب را به سوی این محصول هدایت کنیم. همچنین استفاده از اعداد به عنوان المان اصلی دیزاین به ما این امکان را میداد که به راحتی بتوانیم محصولات متنوع این برند را از یکدیگر به خوبی تفکیک کنیم.