instagram telegram
ellipse
تقویم رویدادها

ایمان آل مظفر
ایمان آل مظفر

انواع پودرهای سوخاری تردک
توضیحات اثر:

" آیا نتیجه نهایی هم به همین خوبی خواهد شد؟ ‌این سئوالی است که در ذهن اکثر مصرف‌ کنندگان ایجاد می‌شود و با این امید محصول را انتخاب و خریداری می‌کنند" برای باز طراحی(Redesign) محصولات متنوع تردک باید چند نکته را مورد توجه قرار می‌دادیم. اول بوجود آوردن تصویری واقعی از نتیجه نهایی استفاده از محصول که بتواند برای مصرف کننده جذاب باشد و کاربرد محصول را نشان دهد. دوم تاکید بر پیشینه و اعتبار برند و ایجاد یونیفرمی یکپارچه و قابل گسترش بر روی محصولات متنوع تردک و نکته آخر که بسیار برای ما اهمیت داشت، تغییر در ابعاد جعبه برای استفاده مطوب از فضای قفسه فروشگاه و همچنین سهولت استفاده و نگهداری آن توسط مصرف‌کننده نهایی بود. ما تصاویر مورد نیازمان را از طریق عکاسی از غذاهایی به دست آوردیم که با استفاده از همان محصول توسط خودمان طبخ شده بودند. بنابراین تصاویر استفاده شده با آنچه که در نهایت و در آشپزخانه مصرف کننده رخ می‌داد تفاوت چندانی نداشت. ما محصولات را به دو گروه تقسیم کردیم و ابعاد جعبه‌ها را با توجه به مکان قرار گیریشان در قفسه به گونه ای محاسبه کردیم که کمترین فضای خالی را ایجاد کنند. تغییر کوچکی که در نحوه باز شدن درب محصول دادیم باعث شد تا مصرف کننده بتواند پس از مصرف قسمتی از محصول، الباقی آن را مجددا درون جعبه گذاشته و از آن نگهداری کند. و در نهایت سعی کردیم تا طریقه مصرف را به راحتی در چند مرحله با قرار دادن آیکون و چند خط توضیح در یکی از وجه‌های جعبه برای مصرف کننده‌ها شرح دهیم.

کلمات کلیدی:
گروه کالایی:
تلفن ثابت: 88651875
تلفن همراه: 09123496589
آدرس ایمیل: info@basteha.com
وب‌سایت: www.basteha.com
شبکه های اجتماعی:
تعداد افرادی که این اثر را دیده‌اند: 13
تعداد افرادی که این اثر پسندیدند: 0
به اشتراک بگذارید:
لطفا نظر خود را درباره اثر بالا وارد کنید.
حامیان انجمن