" یک بستهبندی موفق چیزی را به مصرف کننده نشان میدهد که او در ذهنش به دنبال به دست آوردن آن است" یکی از مهم ترین و اساسی ترین چالش در طراحی بسته بندی، فاصله گرفتن طراح از طرح و قضاوت آن بر اساس میزان ارتباط بسته با مخاطب نهایی است. برای اغلب بانوان زیبایی، پاکیزگی، نحوه نگهداری و سلامت پوست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مسئله موجب تنوع بیشمار محصولات آرایشی، بهداشتی در بازار مصرف شده است. ما به واسطهی تحقیقاتی که بر روی مصرفکنندگان اینگونه محصولات انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که عمده آنها میخواهند تا نتیجه استفاده از محصول را ببینند و از این طریق اطمینان بیشتری نسبت به کالا به دست میآورند. به همین علت ما سعی کردیم تا با عکاسی از چهرهی دختری جوان که در رده سنی مخاطبان هدف این برند قرار داشت، تصویر مورد نیاز خود را تهیه کنیم و از آن برای نشان دادن پوستی شاداب و پاکیزه (که نتیجه استفاده از یک پد پاک کننده آرایش مرغوب بود) بهره بگیریم.