ابَر چند شخصیت دارد. نوجوانی بهروز و با ادب است، واضح و صریح حرفش را میزند. جوان است و مدیر کسبوکاری آیندهدار، با ملاحظه اما قاطع صحبت میکند. جاافتاده است و با تجربه، گرم و شیرین سخن میگوید. ابَر جاهطلب است، پرطمطراق است، جسارت دارد، برای زیبایی ارزش قائل است. ابَر منعطف است. با آن میتوانید از رمزارز بگویید، دربارهی آشپزی حرف بزنید یا از ادبیات کهن یاد کنید. میتوانید در کتاب داستان، پوستر فیلم، منوی کافه، بیلبورد تبلیغاتی موبایل یا وبسایت بانک با آن بنویسید. در طراحی این فونت به خط محقق زیاد نگاه کردم. صلابت و ظرافت توأمان این خط مسحورم میکند. کشیدگیهای پاشنهها و کاسهها به این خط جلوهای شاهانه داده است. طراحی ابَر را مهر ۹۸ شروع کردم، تکهتکه و بهطور نامنظم، سر حوصله به تکتک فرمها و زوایا پرداختم و سمبادهکشی کردم. هدفم طراحی خانوادهی بزرگی بود، و هست، که شخصیتها و سبکهای مختلفی داشته باشد و نیازهای زیادی را پاسخ بدهد. ابَرفونتی باشد کارآمد و خواستنی. این خانواده بزرگتر خواهد شد. این فونت در ۳ سبک و ۵ وزن در سال ۱۴۰۱ طراحی شده است.