مجلل سازی شمشیر دولبه است! همیشه لازم نیست محصول را در طرح و نقش غرق و لای مقوا کاغذ آن را محزون کنیم. یک دیزاینر واقعی، گاهی باید مشتری را تشویق به ارزش گذاری و محصول را مملو از غرور کند! البته که دیزاین مسئولیت هدفمند کردن و بازاریابی را باید به نحو احسن انجام دهد. بنابراین در 3 محصول شربت زعفران، افشانه زعفران و بسته بندی زعفران از ترکیب شفافیت و جلوه گری استفاده کردیم. تجربه در طی این سالها نشان داده است که اگر مصرف کنندگان بتوانند محصول را از نزدیک ببینند، بهتر میتوانند به خرید محصول اعتماد کنند. به همین علت در بسته بندی زعفران سوپر نگین پنجره ای تعبیه کردیم . شربت زعفران زعیم در دو طعم «زعفران و هل» و «زعفران» از خوشمزه ترین و زیباترین نوشیدنی هاست و به همین علت، جلوه گری و لایه بندی شفاف تنها امری است که همچون لبه تیغ نیاز به هدفگذاری و پیش روی درست در مسیر طراحی دارد و خوشحالیم که این امر به خوبی میسر شده است. درمورد افشانه زعفران زعیم تلاش کردیم تا مزیت را نشان دهمی اما اغراق نکنیم! درست است که به کارگیری گروه خاصی از رنگ ها مانند قرمز تحریک کننده و مورد توجه است اما اغراق در به کارگیری آن نتیجه عکس میدهد. بجای آن روی حس اصالت و اطمینان آن توجه بیشتری گذاشتیم و چراکه نمیخواستیم چشم مخاطب آنقدر در رنگ قرمز یا زرد فرو رود که دچار احساس سردرگمی و عدم قطعیت شود. افشانه زعیم برگرفته از ویژگی های انحصاری برند خود با استفاده از المان ها، فونت و رنگهای هدفمند، حس لوکس بودن و اطمینان را به مخاطب القا میکند. به طبع، زمانی که این احساس در مشتری ایجاد شود، از رنگدهی و طعم زعفران داخل اسپری هم احساس آسودگی خاطر میکند.