گروه صنعتی پاکمن که تجربه بسیار زیاد و سهم عمده ای در بازار محصولات گرمایشی در ایران و کشورهای خاورمیانه دارد در سال 2020 خط تولید محصولات سرمایشی خود را با نام تجاری ”چیلمن“ در کشور ایران راه اندازی کرده است. از محصولات کلیدی برند "چیلمن" می توان به چیلر، هواساز، فن کویل و ... اشاره کرد که مخاطبین هدف این محصولات را سازندگان و پیمانکاران پروژه های ساختمانی تشکیل می دهند. در این پروژه برای ایجاد تمایز بین رقبا و ساخت تصویری متمایز برای ورود به بازار نیاز به لوگویی منحصر، گویا و به یاد ماندنی بود که مفهوم قدرت در سرمایش را به خوبی بتواند انتقال دهد. بر اساس شخصیت و هویت برند چیلمن که "قدرت در سرمایش" تعریف شده بود پس از مطالعات و ایده پردازی در نهایت "گوزن شمالی + کریستال برف"به عنوان کانسپت اصلی برای بیان این مفهوم در نظر گرفته شد. گوزن شمالی از جمله حیواناتی است که علاوه بر قدرت زیادش در قطب شمال و مناطق سردسیر زندگی میکند. بنابراین در طراحی این لوگو شاخ گوزن شمالی به شکل بخشی از ساختمان کریستال برف طراحی شد و همچنین فرم گردن و سر گوزن طوری طراحی شد که حرف اول چیلمن (C) نیز در آن دیده شود.