انتشارات

عنوان:

مبانی خلاقیت در تبلیغات

تالیف:

نویسنده: ماریو پریکن / مترجم: کامیار شیروانی مقدم

ناشر:

سیته

قیمت:

280000 ریال

نوبت چاپ:

اول

قطع :

ریال

تعداد صفحات :

مروری بر کتاب به قلم : نویسنده: ماریو پریکن / مترجم: کامیار شیروانی مقدم

برای خلاقیت تنها یک راه وجود ندارد

چگونه می توانید از ایده های کوچک و بزرگتان به ایده ای برسید که هم تاثیر گذار باشد, هم چشمگیر و الهام بخش ؟

تجزیه و تحلیل منظم کارهای افراد خلاق, نشان دهنده وجود الگوها….

اعضای محترم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با ارائه کارت عضویت خود در انتشارات سیته می توانید  تا تاریخ 13 آذر 1393 از تخفیف ویژه این کتاب بهره مند شوید.