اخبار

یک طراحی لوگو خلاقانه از Justin Ross Tolentino

یک طراحی لوگو خلاقانه از Justin Ross Tolentino
گردآورنده: الهام طاهری


برای طراحی لوگو به همان اندازه که خود موضوع مهم است، فضاهای منفی نیز در کمک به تعیین مرزبندی‌های فضای مثبت و ایجاد تعادل در ترکیب بندی اهمیت دارد. در اینجا طراح مقیم سانفرانسیسکو، Justin Ross Tolentino، از این روش در مورد برند سازی شیر خوراکی استفاده کرده است.
او توضیح می دهد: ” این طرح برای خلق هویت بکار گرفته شد. هدف شخصی من برای طراحی این لوگو حس تمام نشدنی از نظر زمان بود که بتوان همان را در دهه 1950 و یا امروز و حتی در سالهای آینده هم استفاده کرد.
برای اینکه کمی کنتراست ایجاد کنم ، تصمیم گرفتم برای شیر 2% چربی از رنگ آبی استفاده کنم. گرچه این رنگ ها می تواند برای بازتاب تنوعهای متفاوت شیر براحتی تغییر کند. مثلا قرمز برای شیر پر چرب، زرد برای شیر کم چرب و قهوه ای برای شیر کاکائو، ولی شما می توانید در انتخاب رنگ مرزهای موجود را بشکنید.”
در اینجا به چند طرح ایشان اشاره می کنیم.