اخبار

ثبت نام بیمه تکمیلی سال ۹۸-۹۷

بیمه تکمیلی آسماری Sos

قابل توجه اعضاء محترم و افراد تحت تکفل انجمن صنفی کارفرمایی طراحان گرافیک ایران:

قابل توجه اعضای انجمن برای احراز شرایط استفاده از بیمه تکمیلی تا تاریخ درخواست بیمه باید حق عضویت کامل خود را پرداخت نموده باشند.
مدارک (فرم درخواست بیمه، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی، فیش بانکی، شماره شبای بانکی) خود را از تاریخ ۲ الی ۲۰ دیماه ۹۷- از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۷ به دبیرخانه انجمن مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند.

مدارک لازم:
– کپی ازصفحه اول شناسنامه
– کپی از کارت ملی
– قید نام بانک و شماره شبا برای هر یک از متقاضیان الزامی است.
–  افراد بالای ۷۰ سال شامل بیمه عمر و حوادث نمی‌شوند.
– برای هر فرد بیمه شونده فیش بانکی جدا با نام خود شخص (تک نفر) واریز شود و اصل فیش تحویل دبیرخانه گردد.
– لطفاً از فیش بانکی برای خود یک کپی داشته باشید تا از طرف دبیرخانه مهر شود.

قابل توجه اعضای انجمن محترم و افراد تحت تکفل ایشان:

– تمام اعضای انجمن به همراه خانواده‌های خود می‌توانند عضو شوند.
– لطفاً بغیر از همسر و فرزندان برای افراد دیگر (پدر-مادر-و…) فرم جداگانه تهیه شود.
– حق بیمه همه افراد فوق، بدون در نظرگرفتن شرط سنی می‌باشد.
–  افراد بالای ۷۰ سال شامل بیمه عمر و حوادث نمی‌شوند.
– خرید بیمه عمر برای افراد زیر ۷۰ سال اجباری است.
– افراد جدید الورود دارای دوره انتظار ۳ ماهه بیماری‌های مزمن و ۶ ماهه زایمان و اعمال پاراکلینیکی بدون دوره انتظار می‌باشند.
نوزادان از بدو تولد از داخل بیمارستان تحت پوشش می‌باشند.
پس از تولد نوزاد، شما حداکثر یکماه فرصت دارید تا مشخصات نوزاد را اعلام فرمائید.

نحوه پرداخت حق بیمه:

خواهشمند است مبالغ حق بیمه هر فرد را بصورت مجزا به حساب جاری ۲۹۶۸۱۰۰۱۰۰۷۰۳۲۹۲ – بانک پاسارگاد – شعبه باغ صبا- کد شعبه  ۲۹۶  بنام انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران بابت بیمه تکمیلی واریز فرمائید. (ارائه اصل فیش بانکی برای هر فرد به دبیرخانه الزامی است.)

– مبلغ حق بیمه سالیانه ۱۱/۵۳۲/۰۰۰ ریال (۱۱/۲۳۲/۰۰۰ بیمه درمان + ۳۰۰/۰۰۰ ریال سالانه برای بیمه عمروحوادث به ازای هرنفر زیر ۷۰ سال)

 –  افراد بالای ۷۰ سال شامل بیمه عمر و حوادث نمی‌شوند. یعنی قیمت کل پرداختی برای این افراد ۱۱/۲۳۲/۰۰۰ می باشد.

– برای دریافت از اطلاعات جدول بیمه تکمیلی این قسمت را کلیک کنید.

– برای دریافت فرم ثبت نام بیمه تکمیلی این قسمت را کلیک کنید.

نحوه دریافت خسارت بیمارستانی:
* در صورت دارا بودن بیمه پایه ، رونوشت از صفحه اول جهت پرداخت هزینه درمان الزامی است.
* جهت دریافت هزینه های پزشکی درج شماره شبا هنگام ثبت نام ضروری می باشد.
* بیمه شدگان حداکثر تا ۳ ماه فرصت دارند تا مدارک مربوط هزینه‌ها را تحویل مراجع ذیربط دهند.
* منظور از بیمه شدگان، کلیه اعضای انجمن اعم از مذکر و مونث، کارکنان، کارکنان دفاتر وابسته به انجمن به همراه کلیه افراد تحت تکفل و غیر تحت تکفل  (پدر، مادر و همسر و فرزند اعضا اناث) ایشان است.
* فرزندان ذکور تا سن بیست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل، تا زمانی که به تحصیل مشغول هستند  و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج تحت پوشش می‌باشند.
** فرزندان معلول ذهنی و جسمی بدون شرط سنی (با ارائه گواهی پزشک متخصص) تحت پوشش می‌باشند.
*جهت تحویل هزینه‌های پزشکی انجام شده از ابتدای قرارداد (۹۷/۱۱/۱) می‌توانید در تهران به آدرس‌های‌:
– واحد مشاوره صابری۱: ستارخان – باقرخان – پلاک ۹۲ – طبقه سوم – واحد ۹ ( همه روزه-خانم حسینزاده)
– واحد مشاوره صابری۲: خیابان بهشتی، ابتدای مفتح شمالی، نبش کوچه ۱۴، پلاک ۴۲۸، واحد ۱۰ (همه روزه، خانم‌ها: جهاندیده، جعفرلو)
– در شهرستانها: به شعب پرداخت خسارت sos مراجعه نمایید. (آدرس و شماره تماس مراکز درسایت اس او اس)

مدارک لازم جهت بررسی و پرداخت اقدامات درمانی:
*کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمار (جهت عمل سزارین و زایمان)
*تصویر گزارش آخرین سونوگرافی از رحم (جهت عمل کورتاژ)
*نوزاد متولد شده تا ۱ ماه میتواند بدون ثبت نام جهت هزینه‌های بستری از محل تعهدات بستری مادر تحت پوشش قرار گیرد.
جهت دریافت معرفی‌نامه از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۷۱۳۰۱۱۱۳ یا نمابر ۱۱-۶۶۵۹۴۳۱۰ و در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۸۸۶۴۸۴۰۰ (واحد شبانه روزی SOS) اعلام نمایید تا بلافاصله به مراکز درمانی ارسال گردد.

**استفاده از کارت S.O.S**

کارت شناسایی بیمه‌شدگان در مراکز بیمارستانی، درمانی و سرپایی طرف قرارداد با بیمه sos معتبر  می‌باشد. دارندگان این کارت می‌توانند با در دست داشتن آن در طول شبانه روز در مراکز درمانی پذیرش شوند.
مراجع درمانی طرف قرارداد‌:
جهت کسب اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه sos با مراجعه به سایت s.o.s می‌توانید مراکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

**نکات مهم:
*جهت استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد، دفترچه بیمه‌ای، کارت sos و کارت ملی به همراه داشته باشید.
* تاکید میگردد از مراکز طرف قرارداد با sos استفاده نمایید، در صورت عدم استفاده از مراکز  طرف قرارداد، پرداخت هزینه ها با تعرفه بیمه ای و پس از کسر فرانشیز خواهد بود.

* پورتال SOS:
هر یک از بیمهشدگان میتوانند روند دریافت و پرداخت هزینه خود را در پورتال SOS در سایت www.iranassistance.com مشاهده فرمایید.
کد کاربری: شماره ملی
کد عبور: تاریخ تولد
در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۱-۶۶۵۹۴۳۱۰ تماس حاصل فرمائید.